Strony

piątek, 18 stycznia 2013

Pierwszy wpis, czyli 2013 rok z Ewą Chodakowską

Pierwszy dzień blogowania - 12 dzień diety - 8 dzień ćwiczeń z Ewą Chodakowską.

To mój pierwszy blog więc proszę o wyrozumiałość:) Nowy Rok nowe postanowienia - kto tego nie zna. Ale tym razem wytrwam. Mam dużą motywację, która na pewno zwiększy się wraz z prowadzeniem tego bloga.

Zaczynając dietę (12 dni temu), a raczej, zaczynając racjonalne odżywianie, nie miałam pojęcia, że istnieje ktoś taki jak Ewa Chodakowska. Dziś już wiem, a jej 3 programy ćwiczeń (Skalpel, Killer i Turbo), które mam dzięki koleżance, spowodowały, że otrzymałam gigantycznego kopa w tyłek z dodatkową motywacją do ćwiczeń.

Co znajdziecie na blogu? Moje zmagania z ćwiczeniami, zdrowym odchudzaniem, wsparcie i dużo pozytywnej energii :) XO No i efekty (bo oczywiście liczę, że się pojawią) - wagowe, centymetrowe i może zdjęciowe. Ale nie ukrywam, że te ostatnie wymagają dużej odwagi:)

A więc mam  170 cm wzrostu i ważę 69 kg. Przez te 12 dni nie straciłam, żadnego kilograma, ale nie demotywuje mnie to:) Czuję się coraz lepiej i widzę, że mam dużo więcej energii.

Pozdrawiam XOXO

zdjęcie: PICSEL


3 komentarze:

  1. Ćwiczę od ponad miesiąca i straciłam ok. 6 kilogramów (ważyłam 67). Oczywiście oprócz ćwiczeń zmieniłam nawyki żywieniowe, ale nie szaleję z żadnymi dietami. Jem więcej owoców i warzyw, rano jem owsiankę z rodzynkami i owocem (maliny, banan, jabłko lub inne). Zrezygnowałam ze słodyczy, czasem się skuszę, może raz na tydzień. Czuję, że zaczynam mieć nad sobą kontrolę oraz w ten sposób ćwiczę silną wolę i wytrwałość. Poza tym zejście z kilku kilogramów jest odpoczynkiem dla mojego kręgosłupa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja schudłem 17 kg w 8 miesięcy ćwicze na siłowni powodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. TO mało chudniesz na tej siłowni..
    Ja zgubiłam na siłowni 10 kg w ciągu 2 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)